Betere besluitvorming door verbinding (aanpak)
Hoe zorgt u er voor dat strategische beslissingen over het behalen van organisatiedoelstellingen, verbeteren van processen, het functioneren van uw medewerkers en de uitvoering van de projecten goed onderbouwd blijven, nu we elkaar minder op de werkvloer ontmoeten?
Juist met de huidige ontwikkelingen heeft u er als ondernemer en werkgever belang bij dat uw organisatie in beweging blijft. Wij hebben hiervoor een interessante aanpak ontwikkeld, gericht op de gedachte dat u als ondernemer en/of werkgever blijft bouwen, ook in deze tijden!
Klik hier voor de volledige weergave van en praktische informatie over onze aanpak.
Wij zijn ervan overtuigd dat – wanneer u actief en regelmatig inzet op verbinding, met andere vormen van contact en communicatie – u de vinger blijvend aan de pols houdt. Met dat u vaker in gesprek bent, zet u medewerkers regelmatiger aan tot delen van kennis en ideeën en versnelt u (strategische) besluitvorming.
Focus, alignment en commitment
Volledige informatie en transparante communicatie zijn de rode draad, ‘de heart beat’, voor betere (strategische) besluitvorming.
Concreet betekent dit: digitale ontmoetingen met een terugkerend karakter, waardoor duidelijk is waar de focus ligt qua bedrijfsvoering. Het terugkerende element zorgt – naast betrokkenheid onder de medewerkers – voor snelheid die ‘er in blijft’ wanneer het aankomt op besluitvorming.
Focus, alignment en commitment: noodzakelijke onderdelen om strategisch succesvol te zijn en te komen tot het gewenst resultaat.
Nieuwsgierig? Wij vertellen u er graag meer over!
Gerelateerd nieuws
Koppel je strategie aan het alledaagse werk (column)
Angélica Grote Ganseij ziet strategie onvoldoende uit de verf komen. Hoe mooi de plannen ook zijn, ze integreren niet op …
IJsselvliet implementeert CSRD bij bedrijven
De nieuwe CSRD-richtlijnen van de EU verplichten bedrijven om hun impact het mens en milieu te rapporteren. IJsselvliet begeleidt CSRD-implementatie …
Je hoeft geen ondernemer te zijn om ondernemerschap te tonen
Lars Weekamp ziet te weinig ondernemerschap in organisaties. Daarvoor laten vel organisaties een belangrijk deel van de aanwezige denkkracht en …