Stakeholdermanagement met toegevoegde waarde (aanpak)
Hoe zorgt u er als ondernemer voor dat u in verbinding blijft met de voor u belangrijke externe partijen en stakeholders van uw organisatie, nu we elkaar minder aan de vergadertafel of in netwerken ontmoeten?
Door actief in te zetten op verbinding – met andere vormen van contact & communicatie – blijft u elkaar spreken en houdt u de vinger aan de pols. Met dat u elkaar blijft ontmoeten, blijft u voor elkaar van betekenis en vergroot u de wederzijdse betrokkenheid.
Wij hebben hiervoor een interessante aanpak ontwikkeld, gericht op de gedachte dat u als ondernemer voldoende input en afstemming heeft met externe betrokkenen en uw stakeholders, ook in deze tijden!
Klik hier voor de volledige weergave van en praktische informatie over onze aanpak.
Door actief in te zetten op verbinding – met andere vormen van contact & communicatie – blijft u elkaar spreken en houdt u de vinger aan de pols. Met dat u elkaar blijft ontmoeten, blijft u voor elkaar van betekenis en vergroot u de wederzijdse betrokkenheid. Ook in deze tijden streeft u naar voldoende input en afstemming met externe betrokkenen en stakeholders van uw onderneming!
Focus, alignment en commitment
Verbinding houden en invloed uitoefenen zijn de rode draad, ‘de heart beat’, voor stakeholdersmanagement met toegevoegde waarde. Doordat wij concreet digitale ontmoetingen met een terugkerend karakter voor en met u faciliteren, wordt gezorgd voor continue afstemming over de richting en bedrijfsvoering. Praktisch, zodat de koers duidelijk blijft. Het terugkerende element van de ontmoetingen staat garant voor commitment. De voor u belanghebbende partijen weten daarnaast wat u van hen verwacht.
Focus, alignment en commitment: noodzakelijke onderdelen om strategisch succesvol te zijn en te komen tot het gewenst resultaat.
Nieuwsgierig? Wij vertellen u er graag meer over!
Gerelateerd nieuws
Koppel je strategie aan het alledaagse werk (column)
Angélica Grote Ganseij ziet strategie onvoldoende uit de verf komen. Hoe mooi de plannen ook zijn, ze integreren niet op …
Je hoeft geen ondernemer te zijn om ondernemerschap te tonen
Lars Weekamp ziet te weinig ondernemerschap in organisaties. Daarvoor laten vel organisaties een belangrijk deel van de aanwezige denkkracht en …
Investeer in de leiders van je toekomst
Esther Besseling vertelt vol passie over het Management Development Programma dat IJsselvliet bij enkele organisaties houdt. Het is haar overtuiging …