Stakeholdermanagement met toegevoegde waarde (aanpak)
Hoe zorgt u er als ondernemer voor dat u in verbinding blijft met de voor u belangrijke externe partijen en stakeholders van uw organisatie, nu we elkaar minder aan de vergadertafel of in netwerken ontmoeten?
Door actief in te zetten op verbinding – met andere vormen van contact & communicatie – blijft u elkaar spreken en houdt u de vinger aan de pols. Met dat u elkaar blijft ontmoeten, blijft u voor elkaar van betekenis en vergroot u de wederzijdse betrokkenheid.
Wij hebben hiervoor een interessante aanpak ontwikkeld, gericht op de gedachte dat u als ondernemer voldoende input en afstemming heeft met externe betrokkenen en uw stakeholders, ook in deze tijden!
Klik hier voor de volledige weergave van en praktische informatie over onze aanpak.
Door actief in te zetten op verbinding – met andere vormen van contact & communicatie – blijft u elkaar spreken en houdt u de vinger aan de pols. Met dat u elkaar blijft ontmoeten, blijft u voor elkaar van betekenis en vergroot u de wederzijdse betrokkenheid. Ook in deze tijden streeft u naar voldoende input en afstemming met externe betrokkenen en stakeholders van uw onderneming!
Focus, alignment en commitment
Verbinding houden en invloed uitoefenen zijn de rode draad, ‘de heart beat’, voor stakeholdersmanagement met toegevoegde waarde. Doordat wij concreet digitale ontmoetingen met een terugkerend karakter voor en met u faciliteren, wordt gezorgd voor continue afstemming over de richting en bedrijfsvoering. Praktisch, zodat de koers duidelijk blijft. Het terugkerende element van de ontmoetingen staat garant voor commitment. De voor u belanghebbende partijen weten daarnaast wat u van hen verwacht.
Focus, alignment en commitment: noodzakelijke onderdelen om strategisch succesvol te zijn en te komen tot het gewenst resultaat.
Nieuwsgierig? Wij vertellen u er graag meer over!
Gerelateerd nieuws
Het is weer tijd voor de voortgangsgesprekken…
Veel managers zien op tegen de ‘rituele dans’ die zich elk jaar afspeelt; de functionerings- en beoordelingsgesprekken. Steeds vaker zien …
IJsselvliet helpt BYK Netherlands met een belangrijke strategische vraag: hoe behoud je je medewerkers?
In de overspannen arbeidsmarkt waar goed personeel schaars is, wil je als organisatie graag je medewerkers behouden. Hoe doe je …
In gesprek met twee generaties van Hamat
wat is hét moment om toe- en uit te treden in of uit een Bedrijf-met-familie?