Meld nu aan | CX-EVENT KLANTBELEVING 2.0
Meld nu aan | CX-EVENT KLANTBELEVING 2.0
Op woensdag 9 oktober organiseren wij van 15.00 tot 21.00 uur een event met Customer Experience – CX voor de kenners – als thema.
CX…waarom?
Zoals gezegd, is dit jaar voor het thema Customer Experience gekozen.
Het effectief gebruiken van digitaal beschikbare informatie is een middel om een concurrentievoorsprong te bewerkstelligen. Via het opzetten van platforms waarop simultaan klanten participeren en organisaties informatie verzamelen, wordt waarde gecreëerd . Deze zogenaamde ‘collaborative exchange’ of CX tussen de organisatie en haar klanten staat centraal in deze bijeenkomst.
Wat zijn actuele en relevante ontwikkelingen? Hoe gaat die uw organisatie raken? Vormen ze een kans of een bedreiging?
Keynote speakers
De 1e keynote speaker is Alain Thys, een internationaal vermaarde Customer Experience expert. Zijn motto: ‘ Tomorrow, good won’t be good enough. Technological, social and environmental trends are changing experience expectations at an ever-increasing rate. Only companies that differentiate themselves with meaningful, memorable and shareable experiences will retain their customers, attract the right talent and secure continued funding. The rest will be commoditised or disrupted.’
Naast Alain Thys zal Bastiaan Barenbrug – CEO van Barenbrug – als 2e spreker een praktijkstudie voorleggen. Barenbrug is een veredelingsbedrijf op het gebied van graszaden en gebruikt CX bij haar verkoopactiviteiten op internationale schaal. Lees hier meer over zijn visie op CX in relatie tot de strategie van de onderneming.
De bijeenkomst biedt u – naast een inspirerende lezing over dit actueel thema – ook de mogelijkheid te netwerken met andere bezoekers.
Aanmelden?
Alle informatie over het programma, de locatie, de mede-organiserend businesspartners en sprekers vindt u op de eventwebsite. Uiteraard kunt u zich hier ook registreren en aanmelden.
Heeft u een andere vraag, stuur dan een bericht naar unaanuirethafg@vwffryiyvrg.ay.
Graag tot 9 oktober!
AanmeldenInformatie
- Datum: 9 oktober 2019
- Sprekers:
No items found
Op deze vakgebieden zijn wij u graag van dienst
Focus
Keuzes maken, koers zetten en dit consequent uitdragen. Continu het speelveld overzien en waar nodig bijsturen.
Alignment
De organisatie zodanig inrichten dat het past bij de gemaakte keuzes en de realisatie van doelen dichterbij brengt.
Commitment
Zorgdragen voor medewerkers die passen en presteren, door keuzes te laten begrijpen en faciliteiten te bieden om doelen waar te maken.