Brenda van Geest is gestart bij IJsselvliet Interim gestart als Business Manager Deze maand is Brenda gestart als Business Manager voor IJsselvliet
Voorstellen: Lydia is onze nieuwe management assistent
Sinds 1 oktober is Lydia van der Weerd onze Management Assistent. Lydia brengt een flinke dosis humor en creativiteit mee. Grote kans dat je haar
Voorstellen: Interim business controller Gerrit Jan Kleermaker
Gerrit Jan Kleermaker is onze nieuwe interim Business Controller Sinds oktober werkt Gerrit Jan als Business Controller voor IJsselvliet Interim
Welkom in The City Post Zwolle!
In oktober 2023 is IJsselvliet verhuisd naar een prachtige gloednieuwe kantoor in The City Post Zwolle! U bent van harte welkom op de 5e
In één minuut: Esther vertelt over onze verhuizing
Vanaf 1 oktober werken wij in The City Post - een gloednieuw verzamelpand in Zwolle. Adviseur Esther Besseling vertelt graag waarom we voor deze
Onze laatste lunch in het oude kantoor
Laatste lunch in ons oude kantoor Iedere vrijdagmiddag is ons kantoor gevuld met de geur van vers brood en opgewekte gesprekken. Het is vaste prik om
Vacature Management Assistent | Ingevuld
Hou jij net als Liesbeth, onze Officemanager, ervan om mensen een thuis gevoel te geven? En lijkt het jou leuk om dé gastheer of -vrouw te worden van
Samen de handen uit de mouwen steken bij Manage ’t Hoefijzer
Dinsdag 11 juli heeft ons team zich een middag vrijwillig ingezet bij Manage 't Hoefijzer in Zwolle. Wat was het leuk om samen de handen uit de mouwen
Interview met adviseur Angélica: “Ik voel me vanaf het begin betrokken bij IJsselvliet”
Sinds mei werkt Angélica Grote Ganseij als strategisch adviseur. We spreken haar over de eerste maanden bij IJsselvliet, haar keuze voor consultancy