Terugblik digitaal congres | Hoe maakt jouw strategie duurzame impact?
Ons eerste digitale congres is een feit. Dinsdag 15 februari waren meer dan 50 ondernemers aanwezig via het online platform van IJsselvliet.
Zoals u heeft kunnen lezen in onze vooraankondigingen was impact maken vanuit Financieel, Sociaal en Ecologisch gebied het centrale thema. Hoe doe je dat? Op welke wijze laat je dit onderdeel zijn van je eigen strategie? Waar moet je allemaal rekening mee houden? Wat zijn mogelijke valkuilen? Het waren zomaar een paar vragen, die vooraf, maar ook tijdens de verschillende break-out sessies de revue passeerden.
Hidde van der Wal trapte het congres inhoudelijk op een inspirerende wijze af. Hij liet de deelnemers in hoofdlijnen kennismaken met het begrip impact.
Aansluitend gingen alle deelnemers in groepen uiteen om een drietal verhalen te horen over Financieel, Sociaal en Ecologische impact maken. Ieders op een eigen en kwetsbare wijze namen Luc Baltus van VDR Bouwgroep, Roeland van Delden van Leadex en Arjan P. Ester vanuit Aebi Schmidt ons mee in hun verhaal. Uit de vragen en reacties die we kregen waren de verhalen verhelderend, inspirerend, herkenbaar en bevestigend. Het gaf in ieder geval stof tot nadenken.
Tot slot, sloot Eric Moen het succesvolle congres af met de vraag: Maakt jouw strategie op dit moment impact? Het was een gave ervaring. Een boeiende en interessante vraag om de komende tijd eens bij stil te staan. We merkten dit al na afloop in ons online-IJsselvliet-café, tijdens de digitale borrel.
Alle deelnemers krijgen naderhand de inhoud van de gehouden presentaties toegestuurd. Mocht u dit ook willen, maar niet geweest zijn, mail ons dan even via onpxbssvpr@vwffryiyvrg.ay.
Houd daarnaast onze Linkedin-pagina de komende tijd in de gaten. Eric Moen, Esther Besseling en Hendri Meilink gaan namelijk meer aandacht besteden aan impact maken en de strategie van uw organisatie.
Gerelateerd nieuws
Onze versnellingstafel over de korte keten van de Flevose sojaboon was een succes!
Is de foodketen klaar voor verse sojabonen uit Flevolandse Klei? Die vraag stond centraal bij onze twee versnellingstafel met Rabobank. …
Durven directies nog rolmodel te zijn?
Een ambitieus topteam zit niet in de dug-out Hendri Meilink Vanaf de tribune zie ik ‘m wekelijks wat verdwaasd rondlopen. …
Waarom strategie áltijd over goed leiderschap gaat
Een papieren strategie heeft vaak maar weinig zin. Gelijk met het ‘afronden’ van je strategisch plan, begint de roep om …